איך קופצים עם הקייט



למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו לפרטים נוספים

איך קופצים עם הקייט

הדבר הכי כייפי בקייט סרפינג זה הקפיצות. אנחנו משתמשים בכוח של העפיפון וע"י טכניקה נכונה ורוח מספיק חזקה אנחנו עולים לאויר ומרחפים כמו עם מצנח רחיפה. על מנת להצליח לייצר את הכוח עילוי הזה אנחנו צריכים ללמוד להבין ולתרגל כמה דברים בסיסיים:

  1. ללמוד לעשות ניתורים קטנים בעזרת הגלשן וזאת מבלי להשתמש בכוח עילוי של העפיפון, התרגיל הזה נקרא פופ ועושים אותו תוך כדי גלישה כאשר הקייט נמצא בשעה 11 או 13 תלוי בכיוון הגלישה ואז פשוט דוחפיןם את הרגל האחורית למטה ומרימים את הרגל הקידמית מעלה וזה גורם לנו להתנתק מהמים לשבריר שנייה וכל זה קורה תוך כדי גלישה מבלי להזיז את הקייט לאף כיוון. על הפופים אפשר להתאמן בעזרת הגלים, זה הכי פשוט לנתר עם הגל. הגלים יוצרים לנו סוג של ראמפה וגם אם אנחנו לא עושים שוב דבר עם הרגליים אנחנו מנתרים קלות בגלל הגל. אם רוצים להשתמש בגל אז כשמגיעים אליו אז דוחפים את הרגל האחורית למטה ואת הקידמית מושכים למעלה, הדימוי הכי טוב לפופ הוא כמו נסיעה על אופניים: כשאתם מגיעים עם אופנים לאיזה ראמפה שאתם רוצים לקפוץ בעזרתה קצת באויר אז אנחנו מושכים את הקידון עלינו ומתישבים חזק על הכסא, זה נותן לנו לחץ על הגלגל האחורי ומרים את הגלגל הקידמי באויר. אותה התופעה צריכה לקרות כאן בגלישה.
  2. אחרי שסימנו לעשות פופ בעזרת הגל אנחנו צריכים להתאמן על הפופ ללא גלים, בים שטוח או בעומק איפה שאין גלים
  3. אחרי שאנחנו עושים את הפופ מספיק טוב אנחנו מתחילים להשתמש בכוח של העפיפון על מנת לבצע ריחוף יותר ממושך
  4. שניה לפני שאנחנו נגשים לפופ אנחנו לוקחים את הקייט למעלה לשעה 11 או 13 תלוי בכיוון הגלישה ואז אנחנו זורקים את הקייט לכיוון השני, אם גלשנו לצד ימין שלנו והקייט היה בשעה 13 אז אנחנו זורקים את הקייט לשעה 11 וכמובן מיישמים את הפופ בדיוק באותו התזמון. אם גלשנו שמאלה והקייט היה בשעה 11 אז אנחנו זורקים אותו לצד השני לשעה 13 ,בזמן שאנחנו עולים לאויר צריך להזיז את הקייט
  5. לשעה 12 בשביל שהריחוף יהיה מושלם ושנייה לפני הנחיתה צריך להחזיר את העפיפון חזרה לכיוון הגלישה הרצוי



למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו לפרטים נוספים